Tudnivalók az RRF pályázat keretében igényelhető notebookokkal kapcsolatban

Tudnivalók az RRF pályázat keretében igényelhető notebookokkal kapcsolatban

Tisztelt Szülők!

5. évfolyamon tanuló gyermekük számára a notebook regisztrációra 2025. október 1. és 2025. október 12. vasárnap között lesz lehetőségük. A laptopok átvételére előreláthatólag 2025. október 13. hétfőtől kerülhet sor, azonban pontos dátumot, időt, helyet a jövő hét közepén fogunk közzétenni iskolánk honlapján Facebook oldalán, a beérkező regisztrációk számának függvényében.

Gyakran ismételt kérdések:

  • Hol tudok regisztrálni?

Regisztrálni a Kréta rendszerben lehetséges, gondviselői bejelentkezéssel.

  • Új gépeket kapnak a gyerekek ?

Nem. Használt, kb. 1.5 évet használt gépeket kapnak amit a 8. távozó évfolyam tanulói hoztak vissza.

  • Milyen gépek ezek ?

Többnyire Lenovo 300w Yoga gen 4. gépek, vagy ennek megfelelő Dell gépek Intel N100 CPU-val, 128 GB tárhellyel és 4 GB memóriával.

  • Mik a tartozékai ?

Egér, töltő és notebook táska jár még a gépekhez

  • Mikor kell visszaadni ezeket ?

Abban az esetben, ha a tanuló másik, nem a győri Tankerületi Központ által fenntartott iskolában folytatja tanulmányait. 

  • Van valahol részletes leírás minden tudnivalóról ?

Természetesen! Az Általános Szerződési Feltételek aktualizált változata IDE kattintva érhető el. Amit ebben megtalál:

  • Bevezető rendelkezések

  • Fogalom-meghatározások

  • A projekt adatkezelésének jellemzői

  • A használati jogviszony létrejötte és tartalma

  • A törvényes képviselő kötelezettségei

  • Az IKT-eszköz használatának szabályai

  • Jogok és kötelezettségek a használat során

  • Kárfelelősség

  • Az IKT-eszköz javíttatása

  • Az IKT-eszköz visszaszolgáltatása

  • Vegyes rendelkezések

  • Mellékletek, adatkezelési tájékoztató

 

 

 

 

Comments are closed.