
Tudnivalók az RRF pályázat keretében igényelhető notebookokkal kapcsolatban
Tisztelt Szülők!
5. évfolyamon tanuló gyermekük számára a notebook regisztrációra 2025. október 1. és 2025. október 12. vasárnap között lesz lehetőségük. A laptopok átvételére előreláthatólag 2025. október 13. hétfőtől kerülhet sor, azonban pontos dátumot, időt, helyet a jövő hét közepén fogunk közzétenni iskolánk honlapján Facebook oldalán, a beérkező regisztrációk számának függvényében.
Gyakran ismételt kérdések:
- Hol tudok regisztrálni?
Regisztrálni a Kréta rendszerben lehetséges, gondviselői bejelentkezéssel.
- Új gépeket kapnak a gyerekek ?
Nem. Használt, kb. 1.5 évet használt gépeket kapnak amit a 8. távozó évfolyam tanulói hoztak vissza.
- Milyen gépek ezek ?
Többnyire Lenovo 300w Yoga gen 4. gépek, vagy ennek megfelelő Dell gépek Intel N100 CPU-val, 128 GB tárhellyel és 4 GB memóriával.
- Mik a tartozékai ?
Egér, töltő és notebook táska jár még a gépekhez
- Mikor kell visszaadni ezeket ?
Abban az esetben, ha a tanuló másik, nem a győri Tankerületi Központ által fenntartott iskolában folytatja tanulmányait.
- Van valahol részletes leírás minden tudnivalóról ?
Természetesen! Az Általános Szerződési Feltételek aktualizált változata IDE kattintva érhető el. Amit ebben megtalál:
-
Bevezető rendelkezések
-
Fogalom-meghatározások
-
A projekt adatkezelésének jellemzői
-
A használati jogviszony létrejötte és tartalma
-
A törvényes képviselő kötelezettségei
-
Az IKT-eszköz használatának szabályai
-
Jogok és kötelezettségek a használat során
-
Kárfelelősség
-
Az IKT-eszköz javíttatása
-
Az IKT-eszköz visszaszolgáltatása
-
Vegyes rendelkezések
-
Mellékletek, adatkezelési tájékoztató