Diákigazolvánnyal kapcsolatos tudnivalók

Diákigazolvánnyal kapcsolatos tudnivalók

Diákigazolványt adatváltoztatás, megrongálódás, elvesztés esetén, illetve az iskolába érkező új tanulók (pl. leendő 1. osztályosok) esetében lehet igényelni, a szolgáltatás ingyenes.

Az igénylés menete:

1. A tanuló az egyik szülőjével felkeresi az okmányirodát, ahol a diákigazolvány igényléshez szükséges elektronikus fényképet és aláírást elkészítik, felveszik az adatokat.
Az adatok felvételéhez vinni kell:
– a gyermek születési anyakönyvi kivonatát vagy érvényes útlevelét
– a gyermek lakcímkártyáját,
– a gyermek személyigazolványát (ha van)
– szülő személyigazolványát, lakcímkártyáját

Győri Okmányirodák nyitva tartása:

ETO-Park Győr, Nagysándor József u.31. – Tel.: 96/795-282
hétfő: 7-17-ig
kedd,szerda: 8-19-ig
csütörtök, péntek: 8-18-ig

Győr, Czuczor G. u. 40. – Tel.: 96/500-368
hétfő : 7–17-ig –
kedd, szerda:: 8-19-ig
(időpont egyeztetés szükséges) csütörtök, péntek: 8–18-ig

Pannonhalmi Okmányiroda nyitva tartása – Dallos S. u. 2. – Tel.: 96/795-186
hétfő: 7-17-ig
kedd: 8-14-ig
szerda: 8-16-ig
csütörtök: 8-18-ig
péntek: 8-14-ig

2. A szülő az okmányirodában kapott dokumentumot (NEK-adatlap) leadja az iskola titkárságán.
3. Az iskolatitkár megindítja az elektronikus igénylést.
4. Az elkészült diákigazolványt értesítés után az iskolában lehet átvenni.

Tájékoztatjuk továbbá a Tisztelt Szülőket, hogy 2017. november 1-jétől az iskola csak diákigazolvány igénylés után – a diákigazolvány megérkezéséig – tud ideiglenes igazolást kiállítani, egyéb esetben nem áll módunkban.

Comments are closed.